شش توصيه و تمرين برای صاف كردن شكم
امبدینگ نخکندولا
لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه موجود در کشور
ليفت صورت بانخ
درمان تعریق
لاغری با روش کت گوت
میکرونیدلینگ با درماپن
تزریق ژل و بوتاکس

شش توصيه و تمرين برای صاف كردن شكم

هدف : صاف کردن شکم
برای داشتن شکم صاف باید ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب را در کنار یکدیگر رعایت کرد . انجام هر ورزش هوازی از دوی سرعت گرفته تا شنا و دوچرخه سواری می تواند شما را در دستیابی به شکمی صاف کمک کند ; البته در صورتی که حداقل سه روز در هفته و به مدت 20 تا 30 دقیقه ورزش کنید . در این مطلب 6 تمرین را برای دستیابی به شکمی صاف به شما آموزش می دهیم .

6 توصیه کلیدی
1- دور هله هوله را خط بکشید :
دکتر «لزلی بونسی» از دانشگاه پترزبورگ ، بخش پزشکی اظهار میدارد :(بسیاری از شیرینی و اسنک ها قند و چربی بالایی دارند و علاوه بر اینکه باعث اضافه وزن می شوند ، در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این مساله باعث می شود شکم شما نفخ کند .)

2- بدوید :
دکتر «دیانا تیلور» از دانشگاه کالیفرنیا ، ایالت سانفرانسیسکو ، بخش بهداشت همگانی ، معتقد است : (ورزشهای سنگین ، فشار وتنش فراوانی به بدن شما وارد می کند و همین مساله باعث می شود عضلات زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند اما نرمش ملایم و متعادل مثل (یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در زمان کمتری حل می کند.)

3- در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید :
مصرف بیش از حد ادویه و نمک باعث می شود شکم شما نفخ کند . یک چهارم لیوان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد فراهم می کند و یک قاشق مرباخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود .

4- منابع غذایی پتاسیم مصرف کنید :
این ماده غذایی ادار آور است و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد . یادتان باشد می توانید آن را در گوجه فرنگی ، موز ، بادام ، ماهی قزل آلا و گیلاس بیابید .

5- آب بیشتری بنوشید :
نوشیدن آب به میزان لازم ، باعث می شود آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده است به آسانی خارج شود و نفخ شکمتان از بین برود

6- توصیه آخر :
به شما توصیه می کنیم 3 جلسه در هفته بدوید و 5 جلسه در هفته تمرین های یاد شده را انجام دهید .

تمرین اول :
به صورت طاقباز دراز بکشید . دستهایتان را پشت گوش قرار دهید و پاها را بالا بیاورید . پاها را مانند حرکت پدال زدن دوچرخه جلو و عقب ببرید و به صورت متوالی آرنج و زانوی مخالف را به یکدیگر نزدیک کنید . این تمرین را 30 ثانیه تکرار کنید . 20 ثانیه استراحت کنید و 4 مرتبه انجام دهید .

تمرين دوم :
دراز بكشيد . پاها را به صورت 90 درجه در هوا معلق نگه داريد و تنه را به ارامي تا زاويه 45 درجه بالا بياوريد . تمرين را 30 ثانيه اجرا كنيد . 20 ثانيه استراحت كنيد و 3 مرتبه آن را تكرار كنيد .

تمرين سوم :
مشابه تصوير 40 ثانيه وضعيت را حفظ كنيد . 10 ثانيه استراحت كنيد و 2 مرتبه ديگر حركت را تكرار كنيد .

تمرين چهارم :
دراز بكشيد . دستها در طرفين بدن ، پاها جفت و پاشنه ها روی زمين باشد . با فشار دادن كف دست به زمين به آرامي پاشنه پاها را از زمين جدا كنيد و مانند تصوير تا زاويه 90 درجه بالا بياوريد .10 بار تمرين را تكرار كنيد . 30 ثانيه استراحت و 3 بار اين حركت را تكرار نماييد

تمرين پنجم :
در وضعيت خوابيده به پشت قرار بگيريد . با كمک دستها ، پاها را به بدن نزديك و يك كشش مناسب را در عضلات باز كننده ستون فقراتتان ايجاد كنيد . اين تمرين را 3 مرتبه انجام دهيد و هر مرتبه 10 ثانيه در وضعيت ياد شده بمانيد .استراحت بين هر مرتبه تمرين بايد 15 تا 20 ثانيه باشد .

تمرين ششم :
در وضعيت درازكش به پشت قرار گيريد و با خم كردن زانوها كف پاها را روي زمين قرار دهيد . سپس با انقباض عضلات شكم ، شكم را داخل ببريد و با سن ، لگن و كمر را از زمين جدا و اين وضعيت را حفظ كنيد . تمرين را 3 مرتبه و هر مرتبه 15 ثانيه انجام دهيد . استراحت بين هر مرتبه تمرين 15 تا 30 ثانيه مي باشد .


آدرس مطب : تهران ، یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، بین یوسف آباد و چهلستون ، ساختمان پزشکان سبز ، طبقه دوم
تلفن : 88722038 - 021

الفبای طب سوزنی

طب سنتی چین معتقد است هرآنچه در قسمتی از بدن اتفاق می افتد بر دیگر بخشهای بدن تآثیرگذار است

تاریخچه طب سوزنی

تاریخچه طب سوزنی به دو هزارسال قبل از میلاد مسیح باز میگردد. جایی که هنوز فلزات کشف نشده بوده اند

خواندنی مطلب امروز