همه چیز درباره مزوژل؛ کاربردها، مزایا و هزینه

آنچه در این مطلب میخوانید

بسیاری از افراد به سلامت پوست خود اهمیت می دهند و به دنبال روش هایی هستند که بتوانند جوانی و شادابی پوست خود را احیا کنند. مزوژل (Mesogel)، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. مزوژل، درمانی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. در تهیه مزوژل از اسید هالورونیک هایی استفاده می شود که غلظت بالایی دارد؛ اما خاصیت حجم دهندگی ندارند. مزوژل حاوی مواد معدنی و گیاهی، آنزیم ها، پروتئین ها، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و اسیدهای هالورونیک است. هدفی که مزوژل دنبال می کند، بازگرداندن طراوت و شادابی به پوست است.

مزوژل چیست؟

مزوژل یک روش جوانسازی پوست است که از ژلی حاوی مواد مغذی، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه برای تقویت و ترمیم پوست استفاده می‌کند. استفاده از مزوژل معمولاً در فرآیندهای مزوتراپی یا میکرونیدلینگ (Microneedling) صورت می‌گیرد. این فرآیند می‌تواند به تقویت و ترمیم پوست، کاهش چین و چروک، رفع لکه‌های پوستی و بهبود بافت پوست کمک کند.

تزریق مزوژل در یوسف آباد تهران

مزایای تزریق مزوژل

کاربردهای مزوژل

ماندگاری مزوژل

ماندگاری مزوژل در پوست حدود 6 الی 9 ماه است. بسته به نوع برند ماده تزریقی، شرایط پوستی فرد و همچنین سوخت و ساز او، مدت زمان ماندگاری می تواند افزایش یا کاهش پیدا کند. ویژگی مزوژل این است که به سلامت پوست و جوانسازی آن کمک می کند و اثر آن معمولاً بلافاصله پس از تزریق است.

شما می توانید برای تزریق ژل در تهران به یکی از بهترین پزشکان تزریق ژل در یوسف آباد تهران که در این زمینه مهارت کافی دارد مراجعه کنید؛ زیرا در این صورت است که به نتیجه دلخواه خود دست پیدا خواهید کرد.

تعداد جلسات مورد نیاز تزریق مزوژل

اغلب درمان‌های مزوژل 2 جلسه‌ای با فاصله یک ماه هستند. بعد از آن توصیه می‌شود سالی یک بار (برای بهترین نتیجه، هر 6 ماه یک بار) تزریق مزوژل انجام شود.

سن مناسب جهت انجام مزوژل

بهترین سن تزریق مزو ژل 20 الی 35 سال است .

تزریق مزوژل مناسب چه کسانی است؟

اکثر افراد در رده‌های سنی بالای 18 سال می‌توانند از تزریق مزو ژل برای رفع مشکلات پوستی، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و درمان جای جوش و لکه‌ها استفاده کنند. مزوژل خصوصاً برای افراد مسن‌تر که خاصیت ارتجاعی پوستشان را از دست داده اند درمان مناسبی است.

نحوه تزریق مزوژل

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و این کار توسط پاک کننده های مخصوصی صورت می گیرد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و سبب می شود که مزوژل بین پوست و استخوان تزریق شود و در نهایت اجازه داده می شود که پخش آن در محل مورد نظر صورت بگیرد.

مراقبت های قبل و بعد از مزوژل

معایب تزریق مزوژل

تزریق این نوع از مزوژل‌ها اگر در کلینیک‌های مجهز و توسط پزشک متخصص انجام شود، مشکلی ایجاد نمی‌کند. امکان بروز واکنش‌های آلرژیک در صورت استفاده از برندهای نامعتبر و غیراستاندارد وجود دارد. برخی افراد ممکن است که به برخی ترکیبات آن (مانند عصاره‌های گیاهی) حساسیت داشته باشند.
نوعی درمان موقت است که نیاز به تمدید دارد تا اثر آن پایدار بماند.
اگر این تزریق توسط افراد ناشی و در محیط‌های غیراستریل انجام شود، احتمال عفونت‌های شدید در نواحی تزریق و نکروز بافت‌های پوست وجود دارد.

هزینه تزریق مزوژل

از جمله عواملی که در هزینه مزوژل مؤثر می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:


آدرس : تهران ، یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، بین یوسف آباد و چهلستون ، ساختمان پزشکان سبز ، طبقه دوم
تلفن : 88722038 (021)نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق بوتاکس زیر بغل؛ خداحافظی با بوی عرق زیر بغلتزریق بوتاکس زیر بغل؛ خداحافظی با بوی عرق زیر بغل

بوتاکس زیر بغل یکی از راهکارهایی است که به شما کمک میکند تعریق زیربغل را کنترل کنید و از شر بوی بد زیر بغل خلاص شوید. ...

تاریخ انتشار : 1403-05-25

همه چیز درباره مزوژل؛ کاربردها، مزایا و هزینههمه چیز درباره مزوژل؛ کاربردها، مزایا و هزینه

مزوژل، درمانی است که در آن ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. در تهیه مزوژل از اسید هالورونیک هایی استفاده می شود که غلظت ب ...

تاریخ انتشار : 1403-05-10

تزریق ژل؛ راهنمای کامل مزایا، انواع، عوارض و هزینه هاتزریق ژل؛ راهنمای کامل مزایا، انواع، عوارض و هزینه ها

تزریق ژل در یکی از بهترین مراکز زیبایی و جوانسازی یوسف آباد تهران توسط دکتر سیامک ترابی نژاد ...

تاریخ انتشار : 1395-11-10